Hyvää asiakaspalvelua

                                                                                                                                                                                    weheartit.com

Kerroin teille just We Stylestä tilaamastani ihanasta lintusormuksesta, joka olikin sitten rikki saavuttuaan luokseni. Tottakai heti kuvasin korun, paitsi tänne blogiin, myös We Styleen lähetettäväksi. Vastaus tulikin jo heti samana iltana, vain pari tuntia sähköpostin lähettämisen jälkeen.

Okei. Nykypäivänä pitäis jo olla tottunut todella hyvään asiakaspalveluun. Mulla on nimittäin vähän semmonen kutina, että nykyään valitetaan todella herkästi kaikesta, ja kaikki ollaan myös valmiita korvaamaan, kunhan asiakas vain on tyytyväinen. ”Asiakas on aina oikeassa” pitää paikkaansa, joskus ehkä vähän hurjassakin määrin. Tyytyväinen asiakas tulee kuitenkin yleensä firmalle halvemmaksi kuin lähteä kiukuttelemaan ja saada näin osakseen paljonkin negatiivisia tuntemuksia. Sillä sanahan aina kiertää.

No, olin silti todellakin positiivisesti yllättynyt, mitä tulee We Styleen. He pahoittelivat syvästi tapahtunutta (koru kuulemma oli ollut kunnossa lähtiessään, OUTOA…!), mutta kuten arvasin, ostamani koru oli viimeinen laatuaan ja uutta erää on EHKÄ tulossa joskus tammikuun lopulla. He kuitenkin tarjosivat minulle vaihtoehtoja: voin valita nyt jonkun toisen korun (max 10 euroa) ja he ottavat minuun yhteyttä sitten, kun/jos lintusormusta saapuu myöhemmin, ja lähettävät sellaisen minulle. Ja jos korua ei valikoimaan enää tule, saan rahani takaisin. TAI voin nyt lähettää sormuksen heille takaisin ja he yrittävät korjauttaa sen. Ja palauttavat kuitenkin rahat minulle. Koska sormuksesta edelleenkin puuttuu se yksi ratkaiseva pala, jälkimmäinen vaihtoehto ei tuntunut järkevältä. Joten päädyin ensimmäiseen vaihtoehtoon, ja tilasin uuden korun, joka on jo matkalla!

Sähköpostit, jotka We Styleltä sain, olivat ihan järjettömän ystävällisiä ja…no, en muista ihan näin hyvää asiakaspalvelua koskaan kokeneeni. 😀 Edelleenkin kyllä mietityttää itse sormus ja se puuttuva palanen, mutta…no. Anti olla. Toivottavasti sormuksia vielä tulee valikoimaan ja yksi ehjä kappale myös tähän suuntaan. 🙂

3 Comment

  1. Nina says: Vastaa

    Mahtavaa 🙂 Tuollainen oikea asiakasPALVELU kyllä ilahduttaa aina. Jos se on paskaa, niin menee hyvin äkkiä päivä pilalle.

  2. Niinpä!!

  3. Onneksi vastaus oli noin ihana. Epäilinkin, ettei sieltä tulisi mitään ikävää töksäytystä, sen verran vilpittömältä minunkin sähköpostiyhteyteni tuntui.:)

Vastaa